Monday, October 28, 2013

Hidup di Perantauan



Assalammualaikum w.b.t

Ape khabar semuanya? Haishhhh lame dah sangat tak update blog.  Mesti dah takde orang baca pon kan. hehe..  Kehidupan makin sibuk.  Dengan kerja dannnnn lagi sebulan nak kahwin.!! hahaha..  Cakap pasal persiapan perkahwinan macam relax gile.  Entahlah kan. hehe.. Maybe sebab semuanya Wedding Planner uruskan dan mak abah sangat memainkan peranan penting anak dia ni nak kahwin.  Rasenye banyak mak abah je yang buat. haha.. Maklum la anak sulung kan dorang yang excited lebih. hehehe..  

Lagi satu saya sekarang dah keje dekat JB so macam tak rase sangat suasana nak kahwin tu. huhuhuhu..  Harap semuanya berjalan dengan lancar jelah ye.  Buat mase ni saya duduk menyewa dekat Skudai dengan Kak Ira.  Keje dekat Nusajaya sana.  Jauh jugak la perjalanan nak g office dalam 30 minit.  Tunang saya pulak keje dekat Pasir Gudang.  Kiteorang mmg masing2 jauh la kan.  Jadi jumpe weekend je.  Takpe tak kisah pon sbb balik keje pon kekadang malam.  Balik rumah makan, solat, uruskan bisness jap terus tido.  Dalam pukul 11 tu mata memang dah mengantuk. hehehe..

Lagi sebulan nak kahwin ni.  Dah bersediakah aku nak tempuh alam kehidupan yang baru? sebagai seorang isteri.  Tak sangka sangat akan kahwin dalam usia yang agak muda 23 tahun. hehe.. Beza umur saya dengan tunang 6 tahun. huhuhu..  Ingat lepas habis belajar nak keje dalam setahun lepas tu baru fikir nak kahwin.  Yelah sebab anak sulung kan jadi nak berbakti dulu kepada family.  Tapi mak abah ckp takpe kak long kahwin tu dah kira berbakti. :)

Takpe takpe semoga segala urusanku dipermudahkan dari segi kerja, perkahwinan, dan alam kehidupan yang baru selepas kahwin.  InsyaAllah. Semua doakan ye. :)

Ok la ye dekat office ni.  Sempat jugak update blog. hehehehe.. Nanti saya dah kahwin saya share gambar kat sini ok.  Ok bye bye semuanya.

 *gambar baru lepas snap terus update dekat blog. hehehehe

No comments:

Post a Comment