Thursday, August 16, 2012

Kereta Idaman Kalbu


Assalammualaikum w.b.t

Setiap orang ade kereta idaman masing masing kan.  Samelah macam saya.  Tapi saya kan suke kereta yang takde bontot. wahahaha.. Tau tak kereta takde bontot tu mcm mane?  Jap nanti u all tengok kereta2 yang memang saya minat gile since dari dulu lagi.  Saya suke lah kereta yang comel2 ni.  Secomel tuan yang bawa. kahkahkah.. >.<

1)  Ford Fiesta


Suke sangat Ford Fiesta ni.  Kalo mamat hensem yang bawa ni terpaku tak pandang kiri kanan.  Pandang tuan yang bawa kereta ni je. kehkehkehkeh

2)  Honda Jazz


Honda Jazz ni lagi lah saya suke.  Lagi2 kalo perempuan yang drive rase macam dorang comel je bawa kereta ni.  

3)  Suzuki Swift


Huarghhhhh cantik bergaya Swift ni kan.  Suke gileeeee ok.  Paling suke color putih lah.  Ika dengan Nurul pon suke Swift ni.  Kalo perempuan yang drive Swift memang saya jelly (jeles) ok. hewhewhew >.<

4)  Satria Neo


Suke dengan Neo ni sebab sporty dan comel.  Pernah request kat abah nak Neo tapi dapat lain. hehe.. Ohhh baby Neo sukenyeeeee kat u. eheee..  

.
.
.
.
.

Kereta kereta di atas ini hanyalah idaman kalbu yang entah bile akan dapat. hahaha..  Hah kereta yang saya suke sumenye comel comel kan.  Kereta takde bontot. kahkahkah..  Antara 4 kereta idaman ni yang palinggggg saya suke dan insyaAllah kalo ade rezeki dah kerja, kahwin nanti nak soh husband belikan Honda Jazz. wahahahaha.. *kopak laki aku.  Tapi pape pon baby kesayangan i tu tak dilupakan.  Banyak jasa.  Mak abah bagi tu.  Ingat senang ke nak dapat.  hehe..  


I love u baby V. hehehehe.. <3

*sume gambar dari google.

1 comment:

  1. ford fiesta compact car terbaik,cuba awak search topgear ford fiesta di Youtube, ada review pasal ford fiesta and test drive yang diorang buat.. serius awak mesti lagi teruja nak dapat kereta tu hehe

    ReplyDelete