Sunday, April 3, 2011

Sakit.


Assalammualaikum w.b.t

Disebabkan aku dah oversleep sebab makan ubat byk sangat maka aku tak dapat tido la malam ni. bukan malam dah lagi tapi dah pagi pon. T__T ni pon gigih la juge taip sebab kepala dah tak sakit sangat.  minggu ni merupakan minggu paling teruk la sebab aku sakit yang amat. ye aku memang selalu sakit. antibodi badan ni pon lemah je. rumate aku kat Jengka dulu pon dah biase dengan situasi ni. yang paling aku ingat time aku sakit dulu dak Yati soh kawan die hantar aku g klinik. dak Inje pon sampai teman. terharunye... sayang mereka. :)

Hari Sabtu & Ahad ni aku sakit kepala macam berdenyut-denyut. pastu termuntah-muntah. aku dah risau la kan.  tapi bile jumpe doktor dia cakap tekanan darah aku rendah. mungkin waktu tidur aku tak betul, kurang minum air, terlalu penat. yeeee doktor sy memang penat. kat opis bekerja, kat rumah bekerja. bile dah keje ni baru la faham macam mane penatnye mak kite bekerja pastu kat rumah kene jage suami dan anak-anak. 

Hmmmm... baiklah doktor sy dah makan ubat dan sekarang keadaan sy semakin baik. terima kasih. :)

* aku sangat tertarik dengan kata-kata Encik berkenaan ni. die cakap kene kahwin untuk stabilkan hormon. die cite kalo lelaki tu chromosome positive akan meneutralkan chromosome negative perempuan. kalo camtu jom kahwin. yeayyyyyyyyy...! hehehehe...


No comments:

Post a Comment