Monday, September 29, 2014

Menghintung Hari


Assalammualaikum w.b.t

Hai semua. Lamanya tak update blog. hehehe..  Ni nak cite akhirnya mase yang ditunggu hampir tiba.  Sekarang ni saya dah 37 minggu.  Orang cakap tunggu masa je nak bersalin. huhu nervous la jugak.  Macam2 pengalaman lalui sepanjang tempoh mengandung ni.  Ya Allah sungguh hebat kuasa Allah itu.  Dapat lah jugak saya merasa pengalaman indah ini.  Bukan mudah seperti yang disangka.  Yelah pengalaman  masing2 berbeza.  Ade orang tu sepanjang dia mengandung takde sakit pape pon.  Ade orang pulak diuji dengan macam2 sakit.  Itulah pengorbanan nak jadi seorang ibu.  Memang hebat.  Saya salute lah dekat para ibu diluar sana termasuklah ibu saya yang tercinta.  :')

Dah nak dekat bersalin ni selalu sakit pinggang, pening kepala, tapi masih gagah drive untuk pergi keje, masak untuk suami tersayang.  Alhamdulillah.  Tak sabar nak tunggu my baby keluar.  Semoga dipermudahkan segalanya.  



Alaaaa comelnye anak mommy.  Tang hidung tu jelas dan nyata mcm mommy je. hihihihi



Yeahhhhh my super baby.! :D

Ok la uall doakan ye semoga saya selamat bersalin semua dan dipermudahkan segala urusan.  InsyaAllah.  


  

1 comment:

  1. canggih btul teknologi skrg, boleh scan muka sekali, semoga dipermudahkan kawan,moga anak yg lahir tu akan jd aset berharga dunia akhirat ;)

    ReplyDelete