Tuesday, August 27, 2013

Rezeki


Assalammualaikum w.b.t

Hi semua. Semoga u all sihat sihat ye.  Saya alhamdulillah sihat. :)  
Sekarang ni saya dah tamat belajar. Now dah keje dekat JB.  Kebetulan en tunang pon keje JB. hehe senang nanti dah kahwin duduk sekali sama negeri.  Taknak duduk jauh jauh. hehe..  Alhamdulillah buat masa ni semuanya berjalan lancar.  Rezeki nak kahwin agaknye.  Kalau kite ikhlas buat sesuatu tanpa harapkan apa apa balasan insyaAllah rezeki tu sentiasa ada.  Cuma jangan dengki dan busuk hati ye.  

Ohhh ye sekarang ni saya ade jual cuppies.  Selain dari ade butik online Fatin Stailista.  Saya juga ade buat bakery.  Kalau sesiapa nak order cupcakes or cake boleh direct contact saya ye.  Area JB or Melaka only. Macam macam jenis cupcake saya buat. :)







Saya banyak upload and update gambar dekat Instagram.  Kat blog ni kekadang je.  Sebab masa kan.  Busy sikit lately ni.  Ok la semoga awak semua sihat selalu.  Jaga diri ok. Bye bye. :)

No comments:

Post a Comment