Thursday, January 17, 2013

KAWAN


Assalammualaikum w.b.t

Saya tersangatlah sayang dekat kawan kawan saya ni.  Hanya mereka saja yang memahami sape FATIN ILANI yang sebenarnye.  Mereka lah teman ketika saya sedih, gembira, bergosip, tau ape yang saya suka dan tak suka, kuar jenjalan pandai bayar duit minyak. hahahahahaha dan lain lain lagi.  Mereka lah yang nasihatkan saya itu ini walaupun kekadang saya ni bukan la mendengar kata, dan saya ni sangat sensitif orangnye tapi dorang tau saya macam mane dan tak pernah terasa hati dengan perangai saya.  gituwwwww.  Mungkin ade tapi dah minta maaf kan raya hari tu so dah takde la ye. kahkahkah.. Dengan mereka saya sangat selesa berkawan..  Selesa untuk bercerita ape sahaja dan kekadang termengumpat orang tanpa sengaja. kan Diana kan? hehehehehe... 

Korang terima kasih layan aku baik sangat sepanjang persahabatan kite selama ni.  Korang memang terbaik.     Aku tak pernah sikit pon terasa hati dengan korang.  Korang sentiasa support aku.  Korang faham aku.  Aku sayang korang sangat sangat.  Dah kenapalah aku tetibe sedih ni.  Ni sebab korang sume dah nak kahwin lah ni. *tetibe. hahahahaha..









Takpe nanti bile masing masing sudah berumah tangga kite jumpe ok.  Time tu 'Mummy Days Out.' hehehehe..  Semoga persahabatan yang terjalin ini kekal selamanya.  

I Love U BFF.!

No comments:

Post a Comment