Tuesday, February 14, 2012

Wanita dan Fesyen


Assalammualaikum w.b.t

Tahukah anda bahawa lelaki suka perempuan yang simple tapi sedap mata memandang?  Tak salah kalo nak berfesyen tapi berpada-pada.  Ok maybe ade lelaki suke tgk perempuan yang pandai berfesyen up-to-date orang cakap. ihikkk..  Girls tak salah kalo awk nak berfesyen tapi jgn la over sgt.  Kalo awk pakai tudung tiba2 pakai legging. Ape tu? ish ish. -.-"  Legging tu kan sesuai kalo pakai skirt then dalam nak pakai legging ok la or kalo pakai baju kurung nak tutup aurat kaki pakai legging.  Ok lah rasenye. Lagi elok pakai skinny jeans daripada pakai legging. :p

Fesyen kene tengok tempat jugak.  Tak kan la pergi pasar malam nak 'berhanatakjadima.' hehe..  Kalo pergi shopping boleh la melaram cantik2.  Nak mekap pon jgn la over kau nyahhh.. haha.. Pergi dinner boleh la mekap sakan. Nak pakai bulu mata RCW pon boleyyyy.. :p Kalo saya lah takat pakai bedak, eyeliner, lipgloss, blusher (wajib) tu pon dah cukup.


Saya pon suke berfesyen tapi saya jenis yang simple.  Mengikut pakar 3 warna sebaiknye kalo nak pakai and yes i agree with it.  Kalo lebih dah macam badut pulak. :p  Saya suke je tengok girls yang pandai mix and match but they look sweet and beautiful. Dan dan dan saya sukeeee sgt tengok girls yang suke pakai wedges and heels tinggi tak dunia tu. hehe.. Sebab saya pon suke pakai wedges. wink wink. ;) Tapi kalo kuar dgn kekawan pakai flat shoes je sbb dorang kemetot. hehehehe... 

Saya suke pakai bawal or tudung sarung tu je. Kalo selendang ni ikut mood jugak.  hehe.. Takpelah nak berfesyen boleh je macam girls dalam video ni cakap.  Salute lah die. Masing2 ade kelebihan, kecantikan tersendiri.  Gunakan dan hargai dengan sebaiknya.  :)



Entry ni hanyalah pandangan saya je dan ape yang saya suke.  Mungkin ade orang tak suke.  Jadi diri awk sendiri.  Takyah nak ikut orang sgt. :)

No comments:

Post a Comment