Wednesday, February 22, 2012

Result


Assalammualaikum w.b.t

UiTM kalo nak dapat result kecoh sekampung. haha.. Semalam dapat result untuk sem lepas.  Berduyun duyun la orang call tanye result saya.  Kat FB tu penuh chat tanye.  Kat twitter lagi.  Bangun2 pagi je tengok inbox penuh dgn mesej.  Haiii korang ni wat saya tersenyum je. :)  Result saya alhamdulillah ok.  Tak sehebat time diploma dulu. aicehhh.. Takde la hebat mane pon. :p  Lectures saya sume cakap degree adalah fasa paling susah.  Ye saya akui tu.  Saya tak serius sem lepas.  Macam macam perkara terjadi.  Takpelah next sem saya akan lebih serius supaya result lebih baik. InsyaAllah.

Kepada yang dapat result cemerlang tahniah.  Yang tak dapat result bagus takpe Allah s.w.t nak uji awak supaya awak usaha lebih sikit pada masa akan datang.  Jangan sedih sedih k. :)

No comments:

Post a Comment