Saturday, August 27, 2011

Tanpa dirancang jumpe mereka.


Assalammualaikum w.b.t

Hari ni hari yang best.  Sebab ape? sebab saya jumpe bff tersayang mase diploma Yatie dan Ekin.  Saya dan teman tersayang tanpa dirancang telah pergi ke Alamanda.  Jadi dah alang alang tu saya mesej la Ekin dan Yatie untuk ketemu sebab saya rase mereka paling dekat untuk sampai ke Putrajaya.  Ohhh kawan kawan saya di KL macam Ekin Jaafar, Ika, Mala, Inje maafkan saya tidak inform kalian. T_T


Jumpe orang dah bekerja cakap pon pasal kerja je. gaji lah, cuti lah, itu lah ini lah. hehehe..

Mule mule nampak ekin menjerit dan terus peluk cium die. hehe.. rindu sangat. Makin kurus ekin. dah tak best nak peluk. haha.. >.<

Yeahhh meet yatie LHDN. roomate terbaik dan terbest. :)

Sekejap sangat jumpe mereka.  Ekin & Yatie semoga berjaya dalam dunia pekerjaan. I love both of you.

No comments:

Post a Comment