Wednesday, August 24, 2011

Perasaan cemburu seorang wanita.

Assalammualaikum w.b.t

Adatlah kan kalo bercinta ade perasaan cemburu.  Tapi saya ni bukanlah seorang yang cemburu dan suke mengawal pergerakan pasangan.  Bagi saya dia berhak untuk buat ape yang die suke dan dengan sape dia berkawan.  Yelah baru pasangan kekasih bukannnye pasangan suami isteri.  Kite tidak perlulah nak mengongkong die.  Orang lelaki ni bukannye suke dengan perempuan yang kuat cemburu dan kuat mengongkong.  Same macam perempuan.  Tetapi itu tidak bermakna saya tidak amik tahu pasal dia. :)

Walaupun saya jarang cemburu dengan si dia tetapi kadang kadang timbul gak perasaan itu.  Haishhhh tak suke betul dengan perasaan ni. Tolonglah pergi jauh jauh. Dalam sesuatu perhubungan kene ade sikap saling mempercayai dan menghormati antara satu same lain.  Disebabkan timbul perasaan sedikit cemburu saya menangis semalaman tanpa memberitahu si dia.  Merajuk konon konon. hehe.. Mungkin dia tidak perasan.  Si dia pon tidak membaca blog ini.  Jadi saya hanya ingin meluahkan ape yang saya rase dalam blog kesayangan saya.  Takpelah nanti hilanglah perasaan ni.  Pujuk diri sendiri. -.-"

Mak pernah cakap dengan saya kalo bercinta tak perlu 'over' nak tunjuk dekat sume orang.  FB, Blog tu tempat umum.  Sume orang bace.  Orang boleh nilai diri kite melalui ape yang orang bace tu.  Nanti kalo tak jadi buat malu je.  Betul tu mak.  Sebab tu bile orang tanye kenape tak pernah tunjuk muke si dia dan bercerita mengenai dia.  Saya cume cakap segan la. hehe.. Cukuplah anda tau yang saya sudah berpunya. :)

Sedangkan nak tulis entry ni pon saya macam nak publish ke tak.  Fikir dua tiga kali.  Tapi saya sekadar mahu berkongsi.  >.<

3 comments:

  1. SETUJU dgn aten...x perlulah nak tunjuk kat semua orang...skdar taw sedang bercinta sudah la...=)

    ReplyDelete
  2. yup ! xpayah over sgt asyik nak tunjuk2 lagi2 kat fb . nanti kot2 bukan jodoh pastu clash, kite yg malu . urm. k.fatin dgn en.emirulsuperzaman lagi ea ? *lupe ah nama dia* hahahaha. sorry jgn marah :D

    ReplyDelete
  3. ninie: ye btul tu syg. :)

    adik diana: hah betul2 malu je mcm tu kan. hehe..

    ReplyDelete