Friday, July 1, 2011

Terlebih excited.


Assalammualaikum w.b.t

Hai kawan-kawan. :)

Semalam pas balik keje online jap then tibe-tibe nurul masej soh chek result degree.  Ok time tu dah neves sebab takut kene campak jauh-jauh lagi macam diploma dulu. Sekali bile check dapat kat UiTM Kampus Bandaraya Melaka. Super duper happy.! menjerit sampai mak kat dapur terus datang kat aku. hehehe.. bile bagi tau mak, die siap peluk aku lagi. Memang mak harap la kali ni aku dapat dekat. Yelah abah keje pon dah jauh skang kat Sabah. At least kalo aku dekat ade la teman kan. Syukur alhamdulillah. :)

*over kan aku sampai nak print screen. hehehehe...

Walaupun happy dapat dekat tapi tetap sedih sebab kawan-kawan mase diploma yang rapat dengan aku dulu skang dah jauh. Madona kat Puncak Alam, Yati keje, Ekin Sharom keje, Inje keje. :( Nasib baik lah Nurul dapat kat Melaka gak. Skang ni tengah harapkan Ika dapat kat Melaka. harap-harap lah dapat. amin, amin, amin. Ekin Jaafar awak dapat kat mane syg? die je aku tak tau lagi..

3 comments: