Tuesday, July 5, 2011

Coconut Shake.


Assalammualaikum w.b.t

Hai.. penah minum tak coconut shake? suke tak? hehe.. sebenarnye kan dulu aku ni tak suke langsung coconut shake. Entahlah dulu penah minum tapi rase macam tak sedap. Tapi kan kat Melaka ade satu tempat ni memang terkenal dengan coconut shake. Memang ramai gile ahh orang. Siap beratur panjang tu semata-mata nak minum. Pelik gak kan. -.-" 

Aku dah penah try la coconut shake Klebang ni. Memang sedap sebab tekstur die lembut, sedap diminum, pakai pon aiskrim mahal 'Walls.' Sejak tulah aku dah mule suke minum coconut shake ni. Disebabkan nak pegi Klebang tu macam jauh je dari rumah aku tapi nasib baik ade satu lagi tempat dekat dengan Batu Berendam. Kedai die tepi jalan jela. Tapi memang ramai orang. Sedap pon sedap. hehe..


Kedai die kecik je tepi jalan tapi pehhhh ramai gile orang.!

Klebang coconut shake.

yummmmmm sedap..!

Aku cite ni sebab aku baru minum coconut shake. hehehe.. tapi gambar aku snap takdelah. google je. ngeee~

Cube bace link orang yang penah minum kat sini.


2 comments:

  1. destinasi wajib di Melaka ni huhu

    ReplyDelete
  2. wahh..cik fatin..

    thank you for featuring my link also . .

    memang lama gila to wait for 1 drink..

    ReplyDelete