Sunday, May 22, 2011

Rindu plak kat Adik Epa.


Assalammualaikum w.b.t

Manje-manje dengan Epa sebelum die daftar masuk UiTM.

Rindu plak kat dak Epa ni. yelah die mane penah jauh-jauh dengan aku. mesti die tgh orientasi skang ni. macam manelah agaknye keadaan die. ingat lagi dulu time aku orientasi. macam ape dah. -.-" seksa rasenye. dah la aku tak penah jauh dari family. sekali pat UiTM Jengka, Pahang. hehehe.. tapi tu 3 taon lepas. bile fikir-fikir balik sebab blaja kat sane lah aku tau ape tu hidup susah dan berdikari.

Ok Epa semoga dapat menjalani minggu orientasi dengan baik. hehe.. tak jauh pon UiTM Lendu tu dengan rumah. 20 minit je. hahaha.. untung adik-adik aku ni belaja dekat-dekat je. dulu Syira Matrix Londang, Melaka je. tiap-tiap minggu nak balik. ni Epa tak tau la camne. same je kot agaknye dorang ni. hehehe..

Semoga aku pon dapat la dekat Melaka gak untuk degree ni. penat dah jauh-jauh ni. eheee~




2 comments:

  1. dan dijengka jugalah and berjumpa dengan seorang lelaki budiman, rupawan dan senyumawan kan?? haha

    ReplyDelete
  2. hahaha jgn nak perasan ye pakcik.

    ReplyDelete