Tuesday, May 24, 2011

Kuar jenjalan lagi.


Assalammualaikum w.b.t

Semalam aku dan kenkawan dak Ika dengan Faiqah kuar jalan-jalan sambil cari kerja. niat aku sebenarnye nak teman Ika cari kerja. jadi aku hanya pakai selekeh-selekeh saje. hehe.. tapi mase sedang cari kerja tu pon aku join sekali. konon-konon nak same kerja dengan die. eheee.. banyak sangat kerja yang kiteorang mohon. nampak tulis JAWATAN KOSONG je kiteorang berdesup tanye pekerja kat situ. skang ni kami bole membuat pilihan nak kerja yang mane satu. banyak sangat pilihan kan. tulah tamak sangat. hahaha..sebenarnye aku dah benti keje kat butik tu. jangan la tanye kenapa. sedih aku. :(

Lokasi kami adalah Melaka Sentral, Jusco baru, Jusco lame, Mydin.

ini adalah cik Ika comel. :)

cik Fatin selebet. -.-"

cik Faiqah cantik. :)

malu lah dok sebelah orang comel ni. eheeee~

as simple as possible. :) 

 Ika telah memperkenalkan Tako Tao. tak pernah makan. ni 1st time makan. octupus tu sedap. yummmm..!


Kami telah makan-makan untuk kenyangkan perut di Jonker Walk Kopitiam.

 ini adalah makanan dan minuman kami. kami bertiga telah sepakat makan char kuey teow sebab Jonker Walk kopitiam char kuey teow memang terkenal sedap.

ini adalah budak yang berpura-pura nak gune chopstick walaupun tak pandai. hahahaha...


 rase macam nak cubit je wat muke camtu. hahaha..

Faiqah yang konon-konon nak wat muke annoying. tapi tak jadi. kikiki~
Ok itu sahaja. lepas ni saya nak post entry pegi makan Dominos Pizza dengan camito sengal. eheeee~




















No comments:

Post a Comment