Saturday, April 30, 2011

Terubat hati ni.


Assalammualaikum w.b.t

Hari ni saya sangat gembira sebab saya dapat teddy bear besar. saya daripada dulu lagi nak tau. bukan yang kecik-kecik punye. tapi yang memang besar punye. hehehe.. terubat sikit hati saya yang tengah sedih ni bile dapat bear besar. 

Pas dah dapat terus nak amik gambar dengan bear ni. bear saya nama die 'Ahmad.' ohhhhh tiap-tiap malam saya bole peluk ahmad. suke, suke. 

keterujaan memeluk 'ahmad.' hehehehe..

manje-manje dengan 'ahmad'

muahhhhhhh... bole kiss 'ahmad' tiap-tiap malam. eheee...



kenapa nama 'ahmad'? sebenarnye pakai cakap je then macam terlekat name tu. hehehe... takde kaitan dengan name mane-mane lelaki dalam hidup saya. saje-saje je. eheeee..
'Ahmad' pasni awk kene teman saya tau. i love u. :)

4 comments: