Monday, April 25, 2011

Seketika di Jengka.


Assalammualaikum w.b.t

Hari Sabtu yang lepas aku dgn kekawan telah berangkat ke Jengka untuk presentation praktikal kami pada hari Isnin. sampai-sampai Jengka je kolej siswi penuh. memang pack sangat la kan. so aku, inje, ekin & uya duduk di rumah nenek inje kat Jengka 11.  duduk di rumah nenek memang la heaven sangat sebab nenek masakkan kiteorang macam-macam makanan. maksu pon banje kiteorang macam-macam. memang jimat la duit aku. hehehehe..

Tapi yang tak bestnye tak dapat nak hangout dgn kekawan sgt sebab masa suntuk. masing-masing dok tempat lain-lain. banyak sangat perubahan Jengka. tapi satu jela yang tak berubah cuaca. panas.! panas Jengka memang lain macam. hehe..


ekin yang sangat-sangat manje dan comel. eheeee.. :)


Hari Ahad petang kami pegi ke Gunung Senyum. first time ni pegi even dah 3 taon dok Jengka. hehehe.. yang best pegi sini sebab sume orang jage aku. pegang tangan aku, pimpin aku. sebab aku je yang macam lemah bab nak daki-daki ni. haha.. yang bawa kami ke sini Tam, maksu, Asyraf dan kami ber4.






Malam tu pula kami pegi makan-makan. maksu inje belanje kami sume chicken chop. rindu sangat nak makan chicken chop Jengka. hehehe..

ayam sampai 2 + kuah blackpaper yang sangat lah banyak. sedapppp.. yummmmyy.!



Last sekali esoknye adalah presentation kami.

 time ni kat kampung nenek inje.

nad yang comel. i love u. :)

fikri yang suke menyakat. hehe..

uya yang ayu je berbaju kurung. :)

aku yang? yang sememeh je. eheee...


Yati, Madona, Nurul, Ika, Ekin J, Mala kite minta maaf tak dapat nak bergambar dengan awk sume. terkilan sangat sebenarnye. T___T 
Takpe, takpe nanti kite pegi KL kite roger-roger ye. :) kite sayang awk sume. sangat ok.

Tamatlah sudah zaman diploma. yeayyyy..! 




No comments:

Post a Comment