Tuesday, March 22, 2011

Review Adik Beradik.


Assalammualaikum w.b.t

Tadi tengah belek-belek album raye taon lepas tetibe terase nak buat review pasal adik beradik aku.  Anak-anak dara En. Iskandar dan Puan Fuziah. :)

Name kami adik beradik ni adalah gabungan name mak dgn abah. alololo swetttt sangat kan. ;)
sume adik beradik nama pangkal FATIN. yang name belakang je bezakan kami. 

1)  FATIN ILANI BINTI ISKANDAR

ok aku anak sulung dalam adik beradik. aku adalah seorang kakak yang sangat prihatin, lemah lembut, dan sayangkan adik-adiknya. hehehehe... >.<

 2)  FATIN INSYIRA BINTI ISKANDAR

ni pulak adik debab aku. nyihahaha... kalo orang tak kenal memang ingat die kakak aku adik. hehehe. -_-"
tapi memang betul pon la perwatakan die lebih matang nak bandingkan dengan aku yang kadang kala bersikap kebudak-budakan. memang sape anak 2nd macam ni kot? tengok kekawan aku pon macam tu. selalu kene marah dengan die sebab die garang. hahaha.. satu je yang aku pelik dengan Syira ni die pandai sangat. kenapa die pandai? hahaha soalan apekah.  sedangkan die suke main game, bace komik, bersuka ria. musykil sampai sekarang. -_-"

3)  FATIN IRFAH BINTI ISKANDAR

budak sorang ni aku tak faham betul la... cube tengok muke die. ade rupe aku ke? cube tengok, cube tengok. ramai sangat cakap die ni KEMBAR aku. dah penat nak jawab. yeeeee kan jelah. hehe..  ok tapi perangai lebih kurang macam aku la mak cakap cume die ni degil sikit. haha.. dak Epa ni jenis emosi sikit tapi yang aku suke perangai die ni sebab die 'gile-gile.' sesuai la kan dengan aku yang berjimba-jimba. yebaaaaaa, yebaaaaa.. nyihahahaha..

4)  FATIN INARA BINTI ISKANDAR

ni adik aku yang palinggggg manje dengan mak abah. anak bongsu kan. peneman mak abah kalo shopping. muke pon lain sikit. banyak ikut muke mak. yang kiteorang ni banyak ikut abah. 'arab-arab.' hehehe.. pandai weiiiiii dak Nara ni.. kagum ahhh dengan die. 


syukur lah aku dapat adik beradik yang tak bermasalah.  mak dengan abah sangat jaga kiteorang berempat. tapi mak abah tak pernah konkong kami hendak berkawan dengan sape. even kuar malam pon boleh cume kene balik sebelum pukul 11. aku selalu fikir macam mane lah kalo ade adik lelaki. yelah kat rumah tak de orang lelaki cume abah je. sebab tu lah kami ni PEMALU sikit. hehehe..

ok lah pasni nak cite pasal mak abah. tapi mesti berjurai-jurai air mata. T_____T
yelah pengorbanan mereka kepada kami sangatlah besar. didik kami, asuh kami jadi anak yang pandai, bijak, otak bergeliga, mendengar kate. time kasih sebab selalu bagi duit untuk kami shopping. hehehehe.. 

sayang.

1 comment: