Saturday, March 26, 2011

Pegi PIBG sekolah.


Assalammualaikum w.b.t

Tadi g PIBG sekolah adik, dak Epa teman die amik hadiah Pelajar Cemerlang SPM yang pada dulu kala juge adalah sekolah aku. hehe.. jumpe cikgu-cikgu lame. waaahhhh rindu sungguh. ramai rupenye cikgu kenal aku. dulu time sekolah aku and the geng memang top meletup. femes de amos gitu. hehehehe... 

Cikgu puji-puji aku pulak. haishhh malu dibuatnye. huhu.. yang paling tak boleh belah ramai tanye bile nak kahwin, bile nak langsung, bile nak rase makan nasi minyak atin, bile nak berumah tangga.. sume soalan yang same untuk satu tujuan iaitu 'kahwin.' hahaha.. aku pulak dengan selambenye cakap taon depan. kikikikiki... memandai je kan. 

disebabkan bosan yang amat keje aku amik gambar je. sampai mak pon dah tak larat nak layan. -_-"

ok time ni dah nak balik. 

Ok la cikgu-cikgu tersayang sume sabar la ye. nanti sy kahwin sy jemput. ;)

No comments:

Post a Comment