Tuesday, March 15, 2011

Kenduri kakak Ramos. ;)


Assalammualaikum w.b.t

Huwaaaaaaaaaa... T____________T dah lame sangat tak update blog ni. ramai tnye kenape, kenape, kenape? hehehe... aku lately ni sibuk sangat, sangat. minta maaf ye.

Nak cite hari Sabtu tu g kenduri kahwin kakak Tarmizi. kat opis kiteorang panggil die 'Ramos.'  nyihahaha.. gambar ni sume dak Ramos baru bagi dari kamera canggih die tuh. ;) tak edit ke ape. malas lah. heeeee~

gambar mule-mule dah menunjukkan betapa rakusnye aku makan time ni. lapa weiiii. yang bestnye aku ratah ikan masin yang macam keropok tu. penah makan tak? sedap, sedap. :)

sape dah lame tak jumpe aku mesti nak cakap 'eh muke atin makin bulat lah.' -_-"



gigih kiteorang tunggu pengantin ni. -_-"




Pas kenduri tu kiteorang g minum 'Cocunut Shake Klebang.' sedap sangat. serius.! aku ni bukanlah penggemar cocunut shake tapi bile minum je leh terbayang-bayang lagi betapa enaknye. *lebih la kau kan ilani. ;) 

Ok lah Ramos time kasih atas layanan kau kepada kiteorang sume ye. layanan kau memang tip top. hehe..
Ade masa aku update lagi. :)

No comments:

Post a Comment