Thursday, December 9, 2010

Masak memasak. :)

Salam.

Hari ni aku xde mood la. Serba serbi wat xkene. Aku xtau la. Maybe sebab cuak kot nak dapat result. Tapi dalam cuak-cuak tu pon sempat aku masak-masak.  Best masak ni. Hilang segala tension aku. Hahaha.. Kebetulan hari ni aku dengan adik Nara puase. Makanya kami sih yg masak-masak bagai ni.  Mak pon kurang sihat. Aku masak 'Mee Kari.' yummmmmmyyy.. sodap deh. Untung sape dpt aku ni hah. hehehe.. puji diri sendiri lak kan. Sungguh xmalu yeee. =.="

Jom, jom tengok masakan yg dimasak dengan gigihnya yee.

yahhhhh tu dia kuah kari yg masih panas.!

kuah kari tu dimakan bersame2 bahan di atas.

tadaaaaa! da ciap mee kari sedap. hehehe..

kuih ni adik nara yg wat. adik mmg pandai wat segala kuih ni.  xmacam kakak die ni. aku cume pandai masak bab-bab lauk pauk je.  kuih-kuih ni xpandai sgt. tp leh la sikit-sikit.  nanti nak kahwin aku blaja lagi. nyihahahaha..

                                                                                       by:  cik fatin ilani


No comments:

Post a Comment