Sunday, December 12, 2010

Bergembira :)

Hai, hai, hai. :)

Hari ni jenjalan dengan adik-adik tersayang. Syira & Epa. Adik Nara tak itot sebab dia ngantok. Mau rehat gitu.   Mule2 igt nak main Buggy kat Hutan Rekreasi tu tapi dah penuh.  Ramai sgt da booked. Nak tunggu pon sejam lebih kot.  Haishhhh sangat lame kan.  Jadi kami hanya jalan2 saje di taman itu sambil ambil-ambil gambar sakan.  Adik2 aku ni gile bergambar.  Ntah itot perangai sape la kan. hehehehe...

Fuhhhhh mmg panas nak mampuihh la kan. Dalam hutan tu sejuk je. Tapi disebabkan kiteorg lari sana lari sini nak amik gambar makanya berpeluh-peluh la kiteorg ni. haha.. Gedik kan.! Pape pon dorang dah ceriakan hari aku hari ni.  Sejak akhir2 ni aku asyik sedih je. T_T  Jadi dorang bawa la aku jenjalan.  Happykan aku.  Pas balik je dari taman kami g McD.  Syira belanje aiskrim.  Time kacih Syira.  Mehhh kasi pelok ciummmm sikit. hehehe..

Meh la layan gambar2 kami :)


dua org makcik yg telah mengembirakan hari aku. :)



kalo leh kan sume permainan gimnastik kat situ kiteorg nak main. hahaha..

pas suka suki dgn syira terus hantar dia balik matrix.

aku rase Epa ni da warisi tabiat aku la. hahaha..

ye tgk tu muke bersemangat main.! hahaha..


bajet macam model kan. hehehe..





time kat jambatan gantung ni ade budak kecik ckp ade crocodile dalam laut tu. hahaha..

ok time ni nak balik dah. 

Ramai tanye nape aku deactive FB.  Ade sebab sebenarnye. Tak pelah biar aku dgn family je yg tau.  Hanye mereka je yg memahami aku. Bile aku sedih dorang gembirakan aku. Bile aku gagal dorang bagi semangat kat aku.  Bile aku jatuh dorang bangunkan aku.  

Kadang-kadang rase kite usaha lebih tapi kite dapat tak setanding dgn usaha yg kite lakukan.  Tapi org yg usaha kurang kenapa dia dapat lebih?  Sedangkan usaha yg dia lakukan hanyalah atas dasar org lain.  Fikir dan renung2kan. Mungkin kali ni bukan rezeki aku.  Ye memang sedih.  Habis musnah harapan aku.  Tapi tak pelah.

                                              By:  cik fatin ilani. :)





No comments:

Post a Comment